Sukosan - Lastovo, az első nap ( es ejszaka )
---------------------------------------------
A Josoban töltött éjszaka nem tűnt rossz döntésnek. Ár - érték aranyban kifejezetten jól jöttünk ki, miután 1 napnyi autó parkolást is spóroltunk. A szoba telis tele volt szúnyogokkal, hangosak voltak és csíptek. Ettől 4 órától csendes internetezéssel töltöttem a hajnalt majd vissza aludtam. Csaba matróz 9 -re rendelte el a sorakozót. Okosan ET-vel előtte ettünk egy ham & eggs-et. Mindezt 55,- Eur-ert. Fegyelmezetten nem ettem meg a tojás sárgáját. 1.5 éves kutató munka eredménye, hogy a tojásra "kiütök".
Mire áthajtattunk a Big Blue fedélzetére, a konyha - beszerző egység mar shoppingolt, CsM pedig Miskával hiper aktív hajó ellenőrzést tartott. A kabinok elosztásában arra az intelligens kompromisszumra jutottunk, hogy a 2 watch ( váltás ) 1-1 ellentétes tagja legyen egy kabinban, így nincs a kabinnak akkora terheltsége.
Watchok:
A - Watch azaz a Kapitányi watch
- Csaba matróz, ET, Onedin és Hegyi Tigris
Bay Watch ( LoL )
- Farky, Miska, Tábornok és jómagam
Valtaska: nappal 6 óra, éjszaka 4 órás. Ha nem vagy szolgalatban fontos hogy ne legyél a fedélzeten, mert akkor feladatot kapsz. Óvatosan kérdezz mert jó kérdésre - és negatív válasz eseten - megkapod feladatba.
Példa:
- Kapitány Úr, ellenőriztük a csiga sebességet?
- Huh, nem, úgyhogy legyszives ellenőrizd…
- fy.
Zökkenő mentesen elpakoltuk a hadtap brigád által beszerzett, kb. .2.200,- KN -nyi élelmiszert. Nyilván 3 napra tervezett és 3 hétre beszerzett élelmiszer mennyiségről van szó..
A konyha azonnal mukodesbe is kezdett..
A konyha azonnal mukodesbe is kezdett..
![]() |
Hazai marha porkolt, epp feljavitas kozben.... |
Indulás kb. 3/4 2 kor. Kisebb tervezetlenseggel, kar és havaria nélkül.
A-watch kezdte a műsort, este 6-ig. Kicsi szel, kicsi elvezet.
Este 6 -kor átvettük a szolgalatot, épp sötétedett. Ekkora mar a Murter tenger Deli oldalán voltunk, 10-15 KT hátszélben, növekvő dög hullámokkal.
Mire besötétedett bevontuk a vitorlákat és motort indítottuk. Ez azért is szükséges lépés volt, mert az akkumlatorok épp 11.5 V-on álltak. ( mar )
Meg éjszaka, Gex segítségével megbekkeltem a kölcsönbe kapott iPhone 3GS-t így fedélzeti WiFi szolgáltatást tudtam biztosítani a crew-nak.
A horvát VIP szolgáltató napi 30 KN -ért olyan feltöltős adat kártyát forgalmaz, ami 24 h időtartamra 1 GB adatfogalmat biztosít, Ezt a kártyát toltuk be a jail break iPhone 3GS-be.
Kifejezetten magas technológia színvonalon működünk. Jelzem a Tábornok Android Samsung TAb II-je nem eszi a 3GS Wifi hotspotjat, de a tech suport Wyomingban dolgozik a problémán.
Este 10.00 -ig bukdácsoltunk majd átadtuk a szolgalatot az A-watchnak.
Éjjel kettőkor Vis alatt vettük vissza a műsort. Hasonló feltételekkel haladtunk. Miskaval bele bonyolodtunk egy elméleti értekezésbe abban a téma korban, hogy a csillag elmozdulása fokokban, milyen égi meridiánnal mekkora értékű. Na ettől ellegge elfáradtam. 6 - kor leadtuk az ipart, elájultam az ET -vel közösen használt kabinunkban.
8.15-kor ébredtem Lastovon, ektelen motor zajra. A kormányos, ( szem. jogokra való hivatkozással nem írom meg ki volt ) a gazt kicsinykét vehemensen és izgatottam kezeli..
Lastovon semmi nem változott, a Horbour Master a kávézó környékén volt fellelhető. Arra a kérdésre hogy ki tudunk e vámolni, azt a választ kaptuk, hogy 30 percen belül akar el is kezdhetjük a folyamatot. Addig kávéztunk. majd kisebb zavar támadt a rendszerben, amikor a policia - vámos vissza adta a Hegyi Tigris béke béli szem. igazolványát,avval, hogy ez nem jó..
Meg is állapodtunk, hogy ha HT nem tudja fellelni az útlevelét, a kikötőben parkoló Jadroliniaban fogja folytatni a túrat..
De megtalálta..
Gyors és fajdalom mentes kivámolás után, Tábornok egy rántottával kényeztette a crewt, majd elindultunk Crna Goraba.
Vincent (c)
No comments:
Post a Comment