Thursday, October 18, 2012

2012 / XXXIII. szam - Mar csak egyet kell aludni…


Indulunk Montenegróba.

Előkészületek:
Magát a túrát kb. egy hónapja kezdtük el szervezni, ET, Csaba Matróz és jómagam. Az időpont választásában az  "üres  slot" volt az elsődleges szempont, Nekem ugyanis 8-an ( október ) volt ugye az utolsó két vizsgám, ET-nek a szüret, CSM -nek meg, hogy nélkülünk nem akart volna menni, voltak a rendező elvek.
Ebből lett aztán az Október vége. A leendő legénység kicsit nyiszogott, hogy az okt. 23-i ünnepek benne vannak. Pl. kimaradhatnak egy királyság elleni lovas rohamból… , Gyanítom hogy inkább a társas kapcsolatban elő férfiak bónusz - malusz pont gyujto rendszereben az ilyen ünnepekre szóló kikérő dupla bónusz vesztessel jár.
Asin, kedves horgász barátom például kicsit későn értesült a buliról, így előzetesen beszervezett Kapitánnyal egy 3-4 napos horgász túrat, így aztán szabad bónusz pontok nélkül esélye sem volt nevezni.. Tőle tanultam a AWOL kifejezest, ami szinten ennek a játéknak a része, jelentése ( Absente Without Official  Leave ) Küldött néhány képet pl. valami fele vállalati csapat építésről ami szinten ronthatott a pozicion otthon.
( Csapat építés: Olyan hivatalos rendezvény, ahol minden kolléga matt részegre issza magát, és mindenkit megdugnak aki nem ájul el előtte a szesztől… )

Roger kapitany csapatot epit...


- Szerinted Marvin?

Minden esetre eleinte úgy tűnt alig leszünk páran, de ezen nem akadtunk fenn, Ahogy ez lenni szokott mostanra 8 fősre (?!) duzzadt a brigád, ami egyrészt szuper jó, másrészt magában hordozza annak a kockázatát, hogy valaki hülye lesz és ettől szétesik a csapat..

A crew. 
Továbbra sem szeretnek névvel ( valós ) illetni senkit, aki ugyanis ismer minket az úgyis tudja kiről van szó, aki meg ismeretlen olvasó annak meg minek. Sarah Connors mondása most is igaz..
No one is ever safe!!!

Tehát:
Skipper - Csaba Matróz, a továbbiakban CsM

Az instruktor és meteorologiai béka - ÉN és a Felcser is ha kell, tovabba a kronikas is..
( Doktor néni beszerezte az injekciókat nekem, remélem végre leszúrhatok valakit aki nem én leszek )

Kanbuzer - a Tábornok ( szakács ) és ellátó tiszt

Netscape Navigátor - Farky és a pénztáros is o, de az kibaszás..

Fedelzet mester - Onedin ( neki kell napi egy Advin Ultra kulonben túl pörög )

Deck Hand - Hegyi Tigris 

Taktika - ET

Mekkanik - Miska

Jelen esetben és utolsó előttinek csatakoztam a brigádhoz, mert a kutyák elhelyezése függő játszma volt. Nagy köszönet Dragonia Fohercegnonek - fedőnévé az Isten maga , hogy elvállalta Churchillt. Jelzem jó ideje, ahogy ezt korábban megírtam, DFH lemondott arról a jogáról, hogy hatalmat felettem gyakorolja. Helyette egymás kölcsönös fel fel bosszantása a deal.
A JRT-k szombaton sajnos mennek a sittre, IJ.

Fanny


Utolsóként Hegyi Tigris csatlakozott, gondolom mar lefőzte az összes palinkat és adrenalin hiányban szenved… LoooL. O egyszer hajózott mar velem, Máltára. 1.5 napot hányt de utána királyul erezte magát. Ha hátrébb lapoztok egy korábbi blogomban ami egy remote blog volt ( Lhotse ) megtaláljatok ki is O. 

S miután kiderült, hogy 8-an leszünk, ma elmentem a Quechuaba és vettem egy akciós on-felfujodos matracot, mert feltételezem, hogy ET vel a fedélzeten fogjuk tölteni az éjszakákat..
Továbbá kiélesítettem a Tibet 5 hálózsákot és megdupláztam a meleg ruha mennyiséget..

A terv.. kivonat Csaba matróz e-mail folyamaiból…

Program
Sukosan – Tivat (Kotori-öböl): non-stop, kivéve  a kijelentkezést Visen vagy Lastovón. Kb. 40 óra éjjel-nappali menet. Szolgálat 2 váltásban.

Érkezés Tivatba  hétfő reggel.
Montenegró: hétfőn – kedden turista-program. Javaslat: hétfőn nézelődés az öböl körül (Tivat, Kotor, Herceg Novi, Tivat - ~ 120 km); kedden bérelt autóval kirándulás a Durmitor Nemzeti Parkba és a Tara kanyonba (~ 400 km). Részvétel opcionális.

Tivat – Korcula (70 nm, 13 h): indulás szerda kora reggel, vagy még kedd este, érkezés késő este

Korcula – Trogir (63 nm, 12 h): csütörtök egész nap

Trogir – Sukosan: (62 nm, 12 h): péntek egész nap


A szerkesztő megjegyzése: 
- lejutni nem egy rocket science, ti. ha geci szar az idő le se megyünk..
- DE, ha lejutottunk és ott elromlik az idő, akkor azt nagyon csúnyán beszippanthatjuk, alkalmasint pl. vissza se érünk. Ehhez azonban majd intelligensen és főleg időben kell észrevenni , hogy a helyzet megváltozott..
- es itt van meg a tul - tolas kockazata...




A lejutas 
( Szavazz a jobb oldali savban talalhato poll-on mikor fognak ezek tenyleg elindulni ?! )
Terv szerint holnap 13.00 kor talalkozunk ET-nel es onnan indulunk egyszerre...

2 db gépjárművel teszünk erre kísérletet, holnap délután. Ebből az Audival 3-an és gondolom a szokásos, absolute túlméretezett felszerelés, és mindenfele hasztalan kacat, amit emberek visznek hoznak a hajóra. Illetve Onedin nagy-csalados egyterűje. 
Miska mint ismeretes alapból szokott egy napot késni, de a crew meetingen neki egy nappal korábbi időpontot mondtunk, pont ezert.. LoooL

Az első éjszaka jogáról ( a hajon ) a magam részéről tegnap a Red Dogban lemondtam és ET -vel külön alkut kötöttünk, azaz mi nem alszunk a hajon péntek éjszaka.
- Miért is Marvin? - kérdezhetném.
- Öreg  iszapszemű raja vagyok Marvin, 1 hét a padon a cockpitban épp elég lesz nekem. 
Agyban szeretnek ( meg utoljára ) aludni és reggel ham & eggs -et reggelizni. 
Remélem Dina, ET PA-ja mar elintézte a szállást és a late check int. a Jozoban.
ET azon kérdésére, hogy eme hírt ki közli majd a skipperrel 2 válaszom is volt..
1./ én
2./ kibloggolom

A blog..
Azon bejelentésemre, hogy a blogban folyamatosan beszámolok mindenről, Csaba Matróz valami fele cenzúra rendszabályt próbált bevezetni...
Ejh, és a sajtó szabadság? 
Addig is azt az álláspontot követem, hogy mindent megírok ami nincs titkosítva. Ami titkosított, azt persze nem. Csak ha a titkosítást feloldottak vagy lejart..

Vincent (c)

PS: - jutalom kepen pedig ma repultem egy orat R44-sel - evvel itt.


No comments:

Post a Comment