UK CAA vs. MR 5:2
Not BAD. Nem vagyok igazan elégedetlen evvel az eredménnyel.
Különösen jó az er ló, mert abban aztán tényleg volt egy csomó értelmetlen állatság..
A 75%-os minimum értéket egy kocsogsegnek tartom.
Mindegy, október 8-an jura futjuk a meteort és a fligth planninget.
Különösen jó az er ló, mert abban aztán tényleg volt egy csomó értelmetlen állatság..
A 75%-os minimum értéket egy kocsogsegnek tartom.
Mindegy, október 8-an jura futjuk a meteort és a fligth planninget.
Aztán meglátjuk...
Addig is ujabb fotok a Systembol....
Vegul pedig 2 helikopteres es egy Paul Karkbrenner - Train iphone csengo hang ajandek a kedvenc olvasoimnak...
Free. ( siman hozza kell csak adni az iTunes-hoz, en mar meghackeltem. LooL )
Az alabbi linkrol letoltheto 5 napig...
Vincent (c)
Sanyi,
ReplyDelete'UK CAA vs. MR 5:2' - nekem ez fordítva jött le. Vagy nem a 'Passed' a jó és a 'Failed' a rossz és a Passed számol neked? Az Instrumentation, RadNav és AirLaw eredményeidre büszke vagyok, a Met az fekete mágia, na de hogy 'Flight planning & monitoring'=Failed? Nem ismered ki magadat a levegőben? Ne okozz csalódást öreg cimborádnak!
Szedd össze magad, Matróz
ps: elismerésem, hogy a degen szigetlakónál ilyen eredményt értél el - komolyan. Sokkal kissebb téttel vizsgáztam én is náluk, van némi fogalmam a cuccról
Zsuzsi,
ReplyDeleteIgazad van, helyesen MR:UK CAA 5:2 de annyira udvarias vagyok nem irom magam elore....
A Flight Planning erdekessege, hogy a CAA nem ismeri a helikoptert, igy pl. tarnsz-atlanti utvonalat kell tervezni, meg idiota merev szarnyu repulok W&B ( weight & balance ) -at szamolni, szigoruan kozep kori papir -ceruza eszkozokkel.
Igyekszem a fiaskot kijavitani oktober 8.-an, hogy buszkek lehessetek ram.
Ornagy(c)