A Helensburgh-i tura
A Suzi vásárlása tudatos lépes volt. Felmerült a lehetősége - ahogy ezt írtam - a GSXR 600 -nak is, de. A döntés racionális volt és nem macho habbit. Ti. a GSXR 600 nagyon motoros, nagyon macho, és erős is, meg egyáltalán, de klasszikusan fetrengős " motor. Értsd nagyon lent van a kormánya, borzasztóan kényelmetlen a motorozás rajta. Ráadásul az ülés kegyetlenül icike - picike, kifejezetten nehéz megülni. A másik ok, hogy 2 embernek csak akkor kényelmes - ha a második ember egy nem több mint 50 kilós, vékonyka csaj ( szőke, bar abból itt van bőven ) .
Ez ugye
a./ tiltott
b./ illegális
c./ nem is javasolt.
LooL. Erre vonatkozóan más utast vélelmezek..
Így lett a Suzi az SV650 Sport , ami 2 hengeres, nagyobb az ülése, és nem annyira fetrengős, de azért sport motor, kölcsönzi a sport motor feeelingjet.
Ide fele a taxis embert kikérdeztem a speed kamerák és a büntetések ügyéről…
Alapból 30 Miles a speed limit. Az egész kibaszott úthálózat telis tele van kamerákkal. Kathy a navigáció hangját adó kislány kvázi folyamatosan mondogatja:
" Security camera 1.5 miles ahead." stb. stb.
Tehát sima cél fotó - 60 font és 3 pont, 12 pont, ugrott a jogsi, de - ha sírsz hogy neked mennyire kell a jogsi, el lehet odázni a jogsi bevonását… ( egy ideig )
Ennek eredménye képen meg az SV650 S -sel is egy pillanat a cél fotó, nem hogy egy GSXR 650-nel.
Suzi jó indulatú. Vannak persze gyengéi és hisztériái - mint ez hamar kiderült.
Frissen megszerezve a motort, egy rövid túrát szerveztem magamnak Glasgow - és vissza útvonalon. Helensburgh a Clyde torkolatánál fekszik. Clyde a folyó, ami bele omlik az Ír tengerbe. Helensburgh-gel szemben van Port of Galsgow, tradicionális hajó építő ipara van ( inkább volt, ti. néhány kisebb hadihajót ácsolgatnak itt, ami egy elmúlt birodalom emlék képének a kergetésére jó szerintem csak .. ).
Klasszikus motoros felszerelés hiányában improvizáltam néhány dolgot. A Glasgow-i Suzuki kereskedőktől vettem egy kvázi olcsó Nitro sisakot és bele alkudtam a mar lealkudott Suziba egy kesztyűt. A sárga kukás mellényt - ami nem kötelező - de a motor szürke színe miatt fontos lenne, nem tudtam beszerezni, mert csak M-es volt, Az kicsi.
A meg magyar beszerzésű sherpa kabát kiválónak bizonyult, a Providence-ben vásárolt repülős bakancs bar hideg de megteszi. Farmeren kívül csak királyfi Jenő öltöny nadrágom volt, itt szükséges volt nemi "improovement". Erre a célra egy Nike futó nadrágot vettem, ami a farmer alatt elfér, és jó megoldásnak bizonyult.
Az iPhone-on volt ingyenes navigációm, amit upgradeltem Kathy speed kamera alert-jevel 1.50,- fontert. Ehhez meg kellett egy olyan fűl hallgató, ami a sisak alatt nem csúszik ki a fülemből.
Ezt az ebay-en vettem meg, olyan fülbe akasztós csoda JVC sport cuccot.
Helensburgh-ig az út eseménytelen volt. Az hamar kiderült, hogy a Suzi egy klassz motor a maga korlátaival. Ez ti. nem egy Ducati. A Duci -val , ami Brembo tunning fékekkel volt szerelve, pl. meg lehetett állni ( 80 km/h alatt - a felett motorral nem kell megállni, dönteni kell a verdát és bízni ) , a Suzukiival korlatozott a fék hatás.
Btw. A Ducatit ahogy hallom megvette az Audi 1 yardért. Hmm. Vicces. Az eljárás ismert. Amikor a BMW kitalálta hogy terepjarot akar építeni mit csinált?
Megvette a Land Rovert. Ellopott és eltanult mindent, hogyan kell jó terep járót építeni, majd a kiszipolyozott LR-t eladta a Fordnak.
Az Audi hasonló benchmarking miatt vette meg a Ducatit. Nem adok két evet, és mint az elhasznált rongyot el fogja adni… De addigra fog tudni gyártani egy fasza Audi motort.
Nekem pl. nem kellene semmi pénzért Audi motor ( se ) , ti. nemet autó - motor technikától kiütéses vagyok..
Helensburgh környékén elkezdett csepegni az eső.. Megálltam, letámasztottam a motort egy mellek utcában és ittam egy kávét. Közben kifaggattam az embert, hogy a haggis zsiros-e? Nem. ( A haggis az eu. korlátozásom miatt közel illegális, de ha az nem is veszelyes lehet )
Így aztán ettem egy jocket potetoes-t haggisszal töltve. Jó volt kurvára és tényleg nem volt ( annyira ) zsíros.
A haggis egyébként veres májas hurka szerű skót nemzeti étel, ami birka bendőbe van töltve…
Önelégülten haladtam vissza Suzihoz. A motor indításakor kerregő hangot hallatott és önfeledten pislogott… ezt többször egymás után megismételte majd halkan feladta a küzdelmet.
Viszonylag gyorsan megállapítottam, hogy a buzeráns japán túl közel rakta az indító kulcson az off és a parking állast és így sikerült parking fényen hagyni a bringát.
Suuuxxxx ecsem. A Suziban akkora akkumlator van mint egy vimes doboz, kvázi le is merült. A kis geci.
Vasárnap volt, délután fel 3, Helensburgh-ben álltam egy lemerült motor mellett, mint fasz a lakodalomban.
Pepsi érzésem támadt…motorozgatunk mi?!!!
Folyt. köv.
Vincent(c)
Ps: Most kikapcsolok, ti. a hot spot teljesen lemeriti a telefonomat.
No comments:
Post a Comment